dissabte, 16 de febrer del 2013

20130203 Rocafort de Queralt


20130203 Rocafort de Queralt
 
menú de 25 €
 
Venim del Ripollès i estem per la comarca de la Conca de Barberà, decidim anar a dinar a Rocafort de Queralt, lloc que coneixem per haver passat fent la Ruta del Cister (GR 175) ara fa uns anys www.larutadelcister.info

Entrem i seiem, fan un menú de 25 € on entra tot. Demanem una cervesa i ens porten una San Miquel, però en got d’Estrella.



Aperitu

Ens serveixen l’aperitiu, unes olives arbequines i un embotit, el pa que trauen a taula sembla no està molt bo, sembla que sigui de fa un parell de dies.
Coca d'escalivada i anxoves
Escarola amb bacallà i romesco
 
Josep es demana una escarola amb bacallà i romesco de muntanya i jo una coca d'escalivada i anxoves.
 
El vi és de la comarca, tal i com a mi m'agrada, que els productes siguin de proximitat, un Clos Montblanc closmontblanc.com/ (verema) 2008, un vi normal, vi de taula sense cap característica remarcable. Correcte per ser un vi de menú.

Vam passar als segons plats, Josep es va demanar una cua de bou estofada i jo un bacallà amb ceba i tomàquet confitada amb saltat de bolets i all i oli de codony. El plat de Josep molt bo, però el meu tot lo bo se li va quedar al nom de plat, perquè l'abadejo estava refregit i no em va agradar.
 
La característica que té aquest restaurant és que els plats són molt abundants, exageradament abundants veieu sinó les fotos dels plats. Les postres vam demanar un xarrup de llimona per veure si digeríem tot el menjar.

De tant en tant està bé tornar on has estat!!!





1 comentari:

  1. 'Demanem una cervesa i ens porten una San Miquel, però en got d’Estrella': m'encanta, només això ja diu molt del lloc, encara que tampoc tindria que ser...
    Y me n'alegro que utilitzis lo g+ així puc saber quan publiques.
    Besets.

    ResponElimina